Fullt hus på årets første fredagsforelesning

av @NTNUhealth 10. januar 2014

Salen var fullpakket, men det var fremdeles noen ståplasser bakerst ledig, da May-Britt Moser lærte oss om stedssans og hukommelse på årets første fredagsforelesning.

Fotor011093537

Fredagsforelesningene har lang tradisjon ved St. Olavs Hospital. Nytt av året er at vi på Det medisinske fakultet også er invitert til å delta.

Det var derfor spesielt hyggelig at vårt nye auditorium i Kunnskapssenteret, som rommer 360 personer, var fullsatt. Les mer om fredagsforelesningene her.

Både dekan Stig Slørdahl og direktør ved St. Olav Nils Kvernmo var meget fornøyd med oppmøtet.

Både dekan Stig Slørdahl og direktør ved St. Olav Nils Kvernmo var veldig fornøyd med oppmøtet. Neste uke er det deres tur til å holde forelesning.

Cirka fem på åtte begynte det å bli fullt.

Det var fremdeles noen ledige ståplasser bakerst.

Fotor011011124

May-Britt Moser er en engasjert og populær foreleser.

Neste fredag skal dekan Stig Slørdahl og sykehusdirektør Nils Kvermo snakke om det integrerte universitetssykehuset. Vi håper på like fullt auditorium da!