Mann av huse for å få med seg dekanus’ allmøte om utdanning

av @NTNUhealth 26. november 2013

Utdanning og utdanningskvalitet er et av hovedsatsingsområdene for DMF i den neste fireårsperioden. Dekanus har derfor kalt inn til allmøter første uka i desember med alle som har undervisnings-, veilednings- eller studieadministrative oppgaver på fakultetet.

Meld deg på allmøte innen torsdag 28/11!

På allmøtene ønsker dekanus å sette søkelys på utdanningsvirksomheten ved DMF og å åpne for dialog om hvordan oppgavene kan løses i fremtiden.

Målet med allmøtene er å synliggjøre betydningen av utdanningsvirksomheten ved fakultetet og at den enkelte som har arbeidsoppgaver i forbindelse med undervisning og veiledning skal få en sterkere forståelse av sin egen rolle i fakultetets virksomhet.

Allmøtet er lagt på tre ulike datoer for at alle skal kunne finne et tidspunkt hvor det passer å delta:

• Tirsdag 3. desember, kl. 16.00 – 17.30
  • Torsdag 5. desember, kl. 10.30 – 12.00
  • Fredag 6. desember, kl. 14.00 – 15.30

Allmøtene finner sted i KA12 i Kunnskapssenteret.

Det blir lett servering, så påmelding er påkrevet. Klikk på lenken til påmeldingsskjemaet her: https://ntnu.wufoo.com/forms/p1089axi1yqlsll/

Meld deg på allmøte innen torsdag 28/11!